Sib d.o.o.
posvetiSib slogan
title Posveti Nazaj title
07. 03. 2019
Javno naročanje v praksi

V sodelovanju z

Inštitutom za javna naročila in javne finance Maribor

organiziramo posvet na temo

                                                  

         Javno naročanje v praksi     

 

Kdaj? 7. marec 2019, od 9:00 do 14:30 ure

Kje? Hotel Mercure Maribor City Center (bivši Hotel Piramida)

Ulica heroja Šlandra 10, Maribor

 

Teorijo z oblico primerov iz prakse vam bosta predstavila:

Milan Železnik, univ. dipl. prav.

mag. Darja Čerič, izvedenka za javna naročila

 

PROGRAM POSVETA:

9:00 do 9:30 Prijave

9:30 do 11:45

  • Novosti ZJN-3A
  • Preverjanje pogojev pri že sklenjenih pogodbah po ZJN-3A za storitve
  • Novosti po Gradbenem zakonu (GZ) pri vsebini gradbene pogodbe in na kaj moramo biti pozorni
  • Kdaj so dovoljene spremembe pogodbe (gradnje, storitev, blago) in pod kakšnimi pogoji
  • Kdaj je v postopek oddaje JN dovoljeno  vključiti pogajanja
  • Kako zagotoviti nabavo ekološko in lokalno pridelane hrane
  • Kako vemo, kdaj moramo oddati naročilo po sklopih (kdaj je to nujno)
  • Kako v tekočem obdobju voditi evidenco okvirnih sporazumov in pogodb
  • Kdaj objaviti evidenčna naročila in kako sporočati statistične podatke

11:45 do 12:45 Kosilo 

12:45 do 14:30

  • Kdaj se v skladu z novelo (ZJN-3A) periodično preverja izpolnjevanje pogojev (točno na 6. mesecev- na dan, okvirno…?)
  • Objave pogodb s področja javnega naročanja
  • Novosti pri uporabi elektronskega javnega naročanja (e-JN) po 1.2.2019
  • Dopolnitve različnih delov prejete ponudbe (tehnični del reference, ESPD, menjava kadrov, menjava podizvajalca,...) Pasti!
  • Sklicevaje na kadre tretjega. Pasti! Obvezni razlogi za izključitev
  • Druga aktualna vprašanja razrešena skozi zadnjo prakso DKOM. Primeri!

14:30 do 15:00 Vprašanja in odgovori na konkretna vprašanja

 

Vprašanja nam lahko pošljete tudi že pred posvetom na e- naslov info@sib-mb.com

 

Brezplačno parkirišče hotela za udeležence posveta!              

 

INFORMACIJE IN PRIJAVE

Kotizacija za udeleženca znaša 190,00 EUR brez DDV  (in 22% DDV v višini 41,80 EUR).       

Kotizacijo je potrebno poravnati na transakcijski račun SIB d.o.o., Partizanska cesta 6, 2000 Maribor, odprt pri Addiko Bank d.d. IBAN SI56 3300 0000 6906 973.

Prosimo Vas, da nas o udeležbi na posvetu obvestite preko on-line spletne prijavnice ali preko e-pošte sib@triera.net.

Skrajni rok za odpoved je tri dni pred posvetom.

Dodatne informacije lahko dobite po telefonu 059 209 230, kontaktna oseba: mag. Darja Čerič.

Vljudno vabljeni!

Vsak nadaljnji udeleženec iz iste organizacije ima

20% popust.

Elektronska prijava
PRIJAVNICA

Sib d.o.o. Copyright © SIB d.o.o. 2009 059 / 20-92-30 • info@sib-mb.com RoLAN Rešitve